חיפוש באתר

אירועים

מירוץ רמות

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

מרוץ קהילתי ל"ערבות ומעורבות ברמות" לזכרו של רס"ן שחר שמול ז"ל

התכנסות: 8.30  בגן הקיפוד- רחוב דרך החורש

שעת הזנקה משוערת 9.00 שעת קו סיום משוער 10.15

אורך המסלולים: 2.5 ק"מ, 5 ק"מ

נקודת זינוק וסיום המרוץ בגן הקיפוד - סיום האירוע בשעה 11.00

יש להירשם מראש במנהל קהילתי רמות אלון 02-5484100

 

רס"ן שחר שמול ז"ל שרת בחיל השריון בתפקיד של מפקד פלוגה - מ"פ. התגייס ב5.8.1996 ונפל בפעילות מבצעית בי' באדר א' תשס"ג, 11/2/2003. מקום נפילה: בית לחם. בן 25 בנפלו

שחר שמול ז"ל נולד בירושלים בתאריך ה-30 ביולי 1978, בן הזקונים לאסתר ומשה שמול, אח לבנצי ואסף. 

 

שחר למד בבית הספר התיכון "אורט רמות" בירושלים. כאשר הוקם בשכנות לביתו מוסד קרן אור לילדים עיוורים, שחר היה בין הראשונים שהתנדבו לסייע לילדים. שחר טייל רבות בארץ יחד עם הוריו במסגרת חוג המשוטטים של אגד, הוא אהב לטייל והמשיך את אהבתו זו גם עם חייליו.

 

באוגוסט 1996 התגייס לחיל השריון: שחר שירת כגנן שלושה מחזורים בפלוגה א' של גדוד 532 ולאחר מכן כסמ"פ בפלוגה ג' של אותו הגדוד. שחר היה מפקד מתקן ע-4 בשיזפון במשך מחזור אחד ושני מחזורים כקמב"ץ גדוד 532. לאחר מכן פיקד על פלוגת צמ"פ בגדוד 52 כשני מחזורים ויצא לקורס מ"פים. בחודש פברואר 2002 התחיל שחר את תפקידו כמפקד פלוגה מבצעית - פלוגת ומפייר אימפריה בגדוד 52 ובמשך שלושה מחזורים היה שחר מפקד הפלוגה. יחד עם צוות של הגדוד זכה במקום הראשון ביום כשירות חש"נ.

 

ב-11.2.2003 נורה שחר תוך כדי פעילות מבצעית ע"י מחבל בבית לחם. שחר נפל מספר ימים לפני שעבר לפקד על פלוגה א' של קורס מפקדי טנקים בשיזפון, לאחר תפקיד זה היה מיועד לחזור לגדוד 52 כסמג"ד, לצאת ללמודי אקדמיה ולוועדת ס"אלים.

 

כחודש לפני נפילתו הומלץ שחר כקצין מצטיין לטקס מצטייני הרמטכ"ל ביום העצמאות תשס"ג. שחר לא זכה להיות בטקס. בדבריו אמר הרמטכ"ל "נחשפתי ליכולותיו של שחר לאחר מותו - קצין מעולה שביצע את משימותיו תוך הפגנת דבקות במשימה, חתירה למגע ורוח התנדבות. את כל זה עשה תוך שהוא משמש דוגמא וגאווה לחייליו ותוך טיפול וטיפוח אישי של כל אחד מהם".

 

מג"ד 52 אמר בדברי ההספד שלו על שחר "שחר, במשרדך תלויה האימרה של דוד בן גוריון: תדע כל אם עבריה שהפקידה גורל בניה בידי מפקדים הראויים לכך - אתה, שחר, היית הראוי מכולם".

 

יותר מכל, שחר יזכר בזכות יכולתו להשפיע על כל אחד ואחד בדרך יחודית, להטביע חותם אישי בכל מפגש עם כל אדם ואדם.

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות